dinsdag 22 maart 2005

Gala

Eerst trok ik een ladder in mijn panty. Toen ik een nieuwe aan wilde doen stootte ik met mijn knie mijn corsage kapot. Ik moest op een stel ielige hakken een stuk opengebroken straat oversteken. Mijn met paperclip gerepareerde corsage viel op de grond tijdens het dansen en tot overmaat van ramp lieten de speldjes in mijn haar los. Ik vroeg me af wat er ook alweer leuk was aan een gala.

Later werd het toch nog leuk. Mijn heer bood me zijn corsage aan, de wijn vloeide, de band speelde en de losgelaten speldjes deden er ineens niet meer toe. Het zweet gutste van de voorhoofden van de heren en de dames deden hun schoenen uit om op pantykousjes verder te dansen. Na afloop sprong ik in mijn lange jurk achterop de fiets van mijn heer en hij zette me keurig voor de deur af. Na een vriendschappelijke kus op de wang strompelde ik naar binnen en verdween de heer in de nacht. De corsage mocht ik houden.

Geen opmerkingen: