donderdag 28 oktober 2010

Bekentenissen van een provinciaalse vrouw

Een dagje shoppen in Utrecht heeft mij gebracht tot een aantal schokkende inzichten en een paar fantastische cowboylaarzen. Dit ging als volgt:

  • 11:20 - Grappige observatie: ik zie veel koppeltjes "provinciaalse vrouwen" die een dagje aan het winkelen zijn in de grote stad: degelijk kapsel, stevige stappers en Gaastra jas, tasje van de Miss Etam of V&D in de hand.
  • 11:22 - Ernstige observatie na weerspiegeling in winkelruit: ik heb ook wel wat weg van een provinciaalse vrouw met mijn gympen, bodywarmer en paardenstaartje.
  • 11:23 - Dramatische realisatie: ik woon in Ermelo dus ik ben nu ook een provinciaalse vrouw die een dagje gaat winkelen in de grote stad.
  • 11:30 en verder - De oplossing: ik maak het goed door de rest van de middag alle hippe winkeltjes op te zoeken, veel te dure cowboylaarzen voor mezelf te kopen, in mijn eentje bij een geinig koffiezaakje te gaan zitten, mijn haar los te trekken en het wild door elkaar te schudden.

2 opmerkingen:

Mariek(e) zei

Eh... Ik woon niet in de provincie, maar die schoenen en jas heb ik ook. Promiss tassen tellen niet, toch?

Nicolette zei

Hihi hilarisch stukje weer! Misschien zie ik je binnenkort wel een keertje lopen in Utrecht, kunnen we samen een koffie drinken :)