woensdag 17 december 2008

(Een beetje) ruimte, deel 2

...en de rustpauze is alweer over. Wederom komen er ideeën in mijn hoofd op, wederom heb ik geen ruimte om er stukjes van te maken. Om u toch een idee te geven van wat er zoal in mijn hoofd omgaat, volgt hier een kleine opsomming van Ideeën Die Geen Stukje Zijn Geworden: een vrouw achter het stuur die heel handig haar mobiele telefoon tussen oor en hoofddoek geklemd hield, de vele mensen die ik deze week aan de telefoon lastig val met de vraag of ze misschien geïnteresseerd zijn in elektronische brand- en inbraakbeveiliging (met dank aan het uitzendburau), de (ex-)zwemmer Maarten van der Weijden die ik na één optreden in DWDD heb uitgeroepen tot mijn held. Er dan zijn er ook nog de Ideeën Die Ik Ben Vergeten, die ergens in een uithoek van mijn geheugen liggen en waar ik niet meer bij kan. Ontzettend zonde van al die ideeën, maar met een beetje fantasie kunt u er hopelijk zelf wat leuks van brouwen. Ondertussen stormt het in mijn hoofd nog even door, en zal ik proberen om hier in het nieuwe jaar weer fris, fruitig en volop ruimte te verschijnen.

Geen opmerkingen: