woensdag 1 november 2006

Froukiwi's beautyrubriek

Regelmatig lees ik glossy's, oftewel glimmende damesbladen vol met lifestyle, beauty, mode en personality. In dat soort blaadjes vind je vaak tips van stylistes, visagistes en celebrities, die ons hun beautygeheim verklappen of hun favoriete product (vaak 100 euro voor een klein flesje) aanraden. Graag wil ik bij deze mijn eigen beautytip geven.

Froukiwi, studente en weblogger:
"Ik heb altijd een flesje baby-olie bij me. Het is ontzettend handig: je kunt het op een droge huid smeren, gebruiken als make-up remover en een heel klein druppeltje in de droge punten van je krullen smeren. Bovendien ruikt het heerlijk! Ik kan niet meer zonder."

Tot zover Froukiwi's beautyrubriek. Nieuwe tips van lezers en lezeressen zijn natuurlijk van harte welkom. Bij vele reacties maken we er gewoon gezellig een wekelijks terugkerend rubriekje van.

4 opmerkingen:

Anouk-dreamland zei

k, hier komt de mijne (:

"Gebruik altijd blush-poeder in plaats van de smeerseltjes. Breng ze ook altijd aan met een grote blushborstel in plaats van met kleintjes ; zo is het poeder verspreider"

zo ^^

Mariek(e) zei

Heb je een uitgebreid lezers onderzoek gedaan of dit wel een geschikt onderwerp is? Zijn jou lezers niet meer geïnteresseerd in de openingstijden van de Aldi?

Anoniem zei

Ik heb nog een aanvulling op je babyolie: ook nog goed voor je nagelriemen, als je zoals ik van die stroop-gevallen hebt die je tot bloedens toe ergeren.
Verder heb ik geen bijzondere tips, behalve de overduidelijke: de etos/ hema doet het prima, vergeet de dure merkjes!

Froukiwi zei

Ik was er zelf ook nog eentje vergeten: massageolie!