maandag 13 februari 2006

Dolle pret

Als Kaneel bij mij op bezoek komt is het altijd dolle pret. We zien elkaar niet vaak, maar als we elkaar zien dan is het raak. Vandaag:

  • Zijn we door het wc-raampje naar binnen geklommen omdat ik mijn sleutel vergeten was
  • Gunde ik haar een blik in mijn garderobe, inclusief sjaaltjes en petten van tien jaar terug, waarna zij haar tas volpropte met kleren om te lenen
  • Liet ze mij zien hoe ik mijn kapotte ketting toch nog hip kan recyclen
  • Hebben we voor drie euro een pastamaaltijd gemaakt en aten we speculaasjes bij de koffie omdat we allebei blut zijn
  • Hebben we expres gewinkeld bij winkels waar we de kleren niet leuk vinden omdat we allebei blut zijn

3 opmerkingen:

Anouk-dreamland zei

Kom gwn even melden dat ik fan ben van je blog :]

Froukiwi zei

Ha, een fan! Da's leuk om te horen Anouk :)

Luc zei

Hoi Frouk,
Wat moet ik er toch steeds om grinniken. Ik schrijf over het grote en zware, jij over het lichte en kleine. Ik schrijf over religie in het digitale tijdperk, jij over speculaas bij de thee. Ik zet het gebed van de heilige Franciscus online, jij schrijft over slaperige ogen en de ochtenddauw.
We genieten van je, ga zo door:-)
Luc (die zojuist zijn blog voor dood verklaarde).