woensdag 14 januari 2004

Druk druk druk

Hmm, met die foto's schiet het nog niet echt op... Ik heb al een paar mooie online fotoalbums aangemaakt bij Yahoo, maar momenteel niet echt tijd meer om daar verder nog wat mee te doen. Dat plannetje wordt dus maar even op de lange baan geschoven. Voor in de volgende vakantie ofzo.

Ik ben zoals gewoonlijk namelijk weer veeeeeel te druk. Feestje organiseren, tentamens en verkeerstheorie leren, autorijden, werken, projectafspraken, besturen, dansen, sociale contacten onderhouden, etentje hier etentje daar, een relatiedipje tussendoor... Tja, zo maak ik de eerste weken in het nieuwe jaar wel vol. Van mijn stiekeme goede voornemen om wat minder te stressen (inderdaad niks over geschreven) is nog niet veel terecht gekomen!

Met mijn andere voornemens gaat het gelukkig iets beter: ik eet redelijk gezond en ben al helemaal van mijn snoepjesverslaving af! Ook het sporten gaat redelijk: ik houd het al 3 weken lang vol om 2 keer per week hard te lopen! Deze week vrees ik dat het er niet echt van komt, maar ach, ik ben ook maar een mens. O ja, en wat betreft het vingers bijten maak ik nog niet echt vorderingen. Dat komt natuurlijk van al dat stressen. Zucht... Wat is het leven toch zwaar... Arme ik!

Geen opmerkingen: