donderdag 23 juni 2011

Pizza pollo

Ik heb een groot probleem. Ik kan mijn favoriete pizza nergens meer vinden. De pizza pollo van Ristorante. Die heerlijke, dunne, knapperige, pittige pizza met kip, spinazie en iets knoflook-achtigs... Mmm, het water loopt me in de mond als ik eraan denk. Maar elke keer als ik mezelf beloof: "vanavond pizza," kom ik gedesillusioneerd terug van de supermarkt. Met in mijn boodschappentas een pizza Hawaii of een andere prima-te-eten-maar-haalt-het-niet-bij-mijn-favoriete-pizza.

Ik ben al een keer wanhopig alle (zes) de supermarkten die Ermelo rijk is langsgereden. Een blik in de vriezer geworpen en onverrichter zake weer naar buiten. Vandaag heb ik ook twee supermarkten in Harderwijk geprobeerd, waaronder de AH in het centrum. Maar ook daar hadden ze hem niet. Ik ben bang dat als zelfs de AH in het kosmopolitische Harderwijk de pizza pollo niet in zijn assortiment heeft, dat ik het dan wel kan schudden op de rest van de Veluwe. Misschien zijn ze hier nog niet toe aan zo'n verfijnde smaak. Of misschien is Ristorante gewoon opgehouden met de pizza pollo te maken? Dat zou ik pas echt erg vinden.

3 opmerkingen:

Mariek(e) zei

G. treurt nog steeds om het uit de handel halen van de pizza crossa...

Sterkte!

Mariek(e) zei

De albert bezorgd ze nog. Kwam ze net tegen met boodschappen doen. Moet je wel voor meer dan 70 euro aan pizza's bestellen.
Mochten ze niet bezorgen in Ermelo, dan moet je ze maar een keer hier komen eten ;-)

Groetjes!

Froukiwi zei

Ik heb hem weer gevonden! Helaas is ons vriesvak nogal klein, anders had ik er meteen 10 ingevroren.

Heb Albert trouwens al eens overwogen tijdens een stressvolle week, maar guess what... Die bezorgen niet in het kosmopolitische Ermelo.

Anyway, thanks voor het aanbod, ik kom een keer pizza pollo doen!