maandag 31 mei 2010

Froukiwi's blije lijstje

Lunchen met wentelteefjes. Samen een gek dansje doen in de woonkamer. Nieuwe schoenen. Ons heerlijke veel te grote huurhuis met al dat groen er omheen. Een nieuw recept uitproberen - en laten slagen! Op stap met "de meiden". Kamperen met de oeroude en burgerlijke vouwwagen. De zonnebloemen elke dag ietsje langer zien worden. Bellen met mijn zusje. Dat ik deze zomer ga trouwen met mijn lief. Zomaar op een doordeweekse middag koffie drinken in de stad. Een avond dansen tot het zweet op je voorhoofd staat. De kat die springend door de tuin vliegen vangt en opeet. Mijn lief die in de schuur aan het klussen is. Baby's die naar je lachen. Een spontaan grapje met iemand in de supermarkt die dezelfde humor heeft. Een yogales waarin alles lekker gaat. Mooie muziek. Eindelijk weer eens bijkletsen met mijn dit-moeten-we-veel-vaker-doen-vriendin. Flirten. Zomaar even heel erg gek doen. Dat het na een paar mooie dagen regent en ik dan denk: hè wat lekker voor de tuin. Die zeldzame keer dat het mij lukt om de boel de boel te laten, en dan de hele dag in pyama op de bank naar MTV marathons kijken. Puppy's.

(geïnspireerd door Linda.)

2 opmerkingen:

Kaneel zei

Een blij lijstje! Goed idee! De blije Linda. is leuk he, mop?

Valerie zei

Fijn lijstje! Van zulke dingen word ik ook altijd blij!