donderdag 27 mei 2010

Een teken van leven

Ik leef nog hoor! Heb alleen niet zoveel tijd/zin/inspiratie om te bloggen. Om toch wat leesvoer te bieden, volgt hier een opsomming van zomaar wat activiteiten die ik de afgelopen weken heb ontplooid:

  • een groots afscheid gevierd met collega's, limonade, aardbeien, spekjes en een aantal toevallige voorbijgangers (al dan niet verstandelijk beperkt) die ook wel zin hadden in een lollie
  • heel veel sollicitatiebrieven geschreven
  • kennisgemaakt met de onbuigzaamheid van het systeem van het UWV én met een hele aardige en gelukkig buigzame ambtenaar
  • vrede gesloten met het idee dat ik nu officieel werkloos ben
  • me verdiept in de wereld die trouwen heet (ik volg stiekem allerlei foute maar o zo leuke trouwblogs zoals Fromfraai en 2000 Dollar Wedding)
  • mezelf met een ouderwets meetlint laten opmeten, om vervolgens een fantastisch jurkje te bestellen waarvan ik nog niet weet hoe het me zal staan
  • tomatenplantjes in de tuin uitgezet
  • de zonnebloemen zien groeien
  • gekampeerd in eigen land terwijl het buiten maximaal tien graden was
  • een workshop over psychologie gegeven bij mijn oude werkgever
  • bijgepraat met oude én nieuwe vrienden
  • "De gelukkige huisvrouw" gekeken in de bioscoop, vergezeld door een grote zak tum tum
  • Laura Jansen met haar band een feestje zien bouwen op het podium
  • uitgebreid de krant gelezen

Nou als dat geen leven is, dan weet ik het ook niet meer!

1 opmerking:

fromfraai zei

fout?!
;-)

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik heb nog steeds hetzelfde gevoel als ik mijn blogreader open en al die weddingblogs zie. Oppervlakkig... Maar stiekem wel leuk!