dinsdag 3 juni 2008

Plannen en leven

Het is weer zover, een radiostilte op Froukiwi. Om mijn lezers niet geheel te verwaarlozen, volgt hier een korte samenvatting van de dingen waar ik zoal mee bezig ben geweest de laatste tijd:

afstudeerscriptie, familieweekend, vacatures zoeken, in het park liggen, vakantievoorpret (even naar beneden scrollen voor de foto's; nog even en ik loop zelf in zulke plaatjes rond), nadenken over de toekomst, stressen, planning bijstellen, balen, wandelen met een ezel, leuke dingen doen met vriendinnen, dansvoorstelling, mailen met Canada, huizen zoeken, netwerken, nadenken over een eigen bedrijf, teenslippers kopen

Op de eikenbomen bij de universiteit heb ik niet zo gelet de laatste weken. Zei John Lennon niet al dat het leven is wat je overkomt, terwijl je bezig bent met het maken van andere plannen?

1 opmerking:

Anoniem zei

eigen bedrijf? ik doe nog steeds graag iets met je samen! mijn visie staat op www.zonza.nl. succes met alles!!
groetjes, Saskia