maandag 5 november 2007

Meer ergernissen

  1. Mijn band, die ik vrijdagmiddag heb geplakt, staat nu alweer halfzacht in de fietsenkelder. Ik heb vriends fiets maar weer gepakt, en kan alleen maar hopen dat het niet gaat regenen, want dan word ik door het ontbreken van een voorspatbord enorm smerig.
  2. Twentse piratenzenders. Voor de randstedelingen onder ons: dat zijn zenders die illegaal uitzenden op radiofrequenties van anderen - helaas alomtegenwoordig hier in het oosten. Ze draaien enkel vreselijk oubollige Hollandse hoempamuziek, die, afgaande op wat ik hier van de steigers hoor schallen, zeer populair is onder Twentse bouwvakkers. En ik ben heus de beroerdste niet: één piratenzendertje die op vrijdagmidag door 3FM heen tettert, daar kan ik nog wel om lachen. Maar als ik 's avonds mijn wekker probeer te zetten op Qmusic (de enige normale zender die ik hier een beetje kan ontvangen met de antenne), en ik hoor alleen maar die irritante piratentroep, hoe ver ik ook aan de tuning knop draai: niet grappig.
  3. Blogger. Dit prachtige weblog-schrijf-programmaatje kan wel genummerde lijstjes maken, maar geen genummerde lijstjes die met vijf beginnen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet niet of je toegang hebt tot de HTML die blogger voor je maakt, maar als je aan het <ol> element de tekst:

start="5"

toevoegt, zou dat moeten werken :)

Froukiwi zei

Ha. Ik wist dat ik op je kon rekenen Michel!

Geth zei

lol @ die piratenzenders :D