woensdag 7 december 2005

Choco-overkill

Van de vijf chocoladeletters die ik dit jaar heb gekregen, liggen er nog drie op me te wachten. Ze kijken me beschuldigend aan. En ze roepen "eet mij!". Dan is er ook nog die knullige kartonnen adventkalender, waarvan ik elke dag een hokje open moet maken om vervolgens een chocolaatje in de vorm van een hobbelpaard naar binnen te werken. Maar ik wil niet meer. Ik ben misselijk. Ik kan geen chocola meer zien.

(en dan heb ik het nog niet eens gehad over pepernoten)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Pas op!! Straks is het weer Pasen.. chocolade-eitjes!!

Annie zei

Ik lust nog wel wat chocola, chocoladeperpernoten of gewone pepernoten! :D

moos zei

als het om pure chocola gaat dan stuur je ze maar door! Hmmm.
Groetjes van rupsje nooit genoeg

Anoniem zei

gekkkkkk ik heb nog een banket staaf