woensdag 9 november 2011

Radio

Tot voor kort luisterde ik graag naar Kink FM. Als ik het even helemaal gehad had met alle terugkerende hitjes, dan zocht ik deze zender op. Heerlijk om te luisteren tijdens het werken en je ontdekte er gegarandeerd leuke nieuwe muziek. Ik vind het dan ook eeuwig zonde dat deze zender uit de lucht werd gehaald omdat het de investeringsmaatschappij niet meer lukte om er winst mee te maken.

Maar gelukkig heb ik nu een alternatief gevonden: Pinguin Radio (vraag me niet hoe ze aan de naam komen). Een aantal oud-Kink-medewerkers maken, met het geld van twee diehard Kink-fans, een online radiozender. Momenteel draaien ze alleen nog maar non-stop muziek (ook fijn), maar vanaf januari wordt er gepresenteerd. Lekker basic, een beetje underground en niets meer dan de liefde voor muziek. Ik houd van dit soort mooie initiatieven!

Geen opmerkingen: