maandag 14 september 2009

Thuis werken

Eerst even de was ophangen. O, de telefoon gaat. Hoe was je weekend? Shit, de kat krabt aan het behang. FOEI! Niet doen! Stomme rotkat. Ze verveelt zich zeker. Even mee spelen. Au! Lekker hoor, die nageltjes. Oke, nu koffie en dan echt aan het werk. Getsie wat kriebelt die wollen trui. Hoe warm is het hier eigenlijk? 18,5 graden. Hmm, ik wil de verwarming nog even niet aan doen. Dat is altijd zo'n symbolisch moment, die eerste keer dat de verwarming weer aan gaat... O ja, projectplan. Eens even kijken. Hmm. Lastig eigenlijk. Waar is die fijne pen nou toch gebleven? Hee, een mailtje! Ik stuur straks wel wat terug. Of nee, toch nu. Zouden er leuke leren rugtassen bestaan die stoer zijn en toch netjes? Even plaatjes googelen. O, die is wel mooi! Hmm, 90 euro. Wauw, best gave tassen. Maar ja, misschien ga ik naar mijn volgende baan wel weer fietsen of met de trein of de auto, en heb ik dan nog wel zo'n rugtas nodig? Het moet een tas zijn die lang mee gaat, een echte investering. Misschien voor mijn verjaardag? Hmm, da's nog wel erg ver weg. O ja, projectplan. Even kijken. Productenboek. Fasering. Resultaat. "Is het resultaat wel het juiste middel om de doelstelling te realiseren?" God, geen idee... Nou ja, voorlopig kan het wel even zo. Zucht... Zal ik nog een kop koffie zetten?

2 opmerkingen:

Annie zei

He Froukje!

Dat klinkt bekend, zo gaat het hier ook al een tijdje.
Succes in ieder geval met je projectplan.

Anoniem zei

Ja, zo werkt dat. Daarom moet ik ook een keer een echte werkruimte hebben en niet mijn hele privéhuis er dwars doorheen hebben lopen ;)