dinsdag 3 juli 2007

Samenvatting

De laatste week heb ik gesjouwd met dozen, een vrachtwagen het land door gereden, meer gesjouwd met dozen, dozen uitgepakt, een opslagruimte vol gestouwd met dozen en meubels, spullen uitgezocht, fotolijstjes opgehangen. Ook heb ik zijn kleren samen met mijn kleren in de wasmachine gestopt, mijn musli uit een van zijn schaaltjes gegeten en verloren in de strijd tussen Douwe Egberts en Max Havelaar koffie. Kortom: ik ben gaan samenwonen!

De komende weken ga ik heel veel autorijden, een tentje opzetten en afbreken, koffie zetten met kokend water en een thermoskan, zwemmen in meren, misschien wel wildkamperen, feestvieren op een Zweedse bruiloft en niet al te veel alcohol kopen in de winkels. Kortom: ik ga op vakantie naar Zweden!

1 opmerking:

falleri zei

Fijne vakantie!!
Oja, en natuurlijk, gefeliciteerd met het samenwonen ;)