zaterdag 5 juli 2003

toe aan vakantie

In de afgelopen tien maanden heb ik nieuwe vrienden gemaakt en ook weer verloren, bergen leuke dingen op me genomen die ik vervolgens moest afzeggen door een overkill aan diezelfde leuke dingen, weten te overleven in een oud en krakkemikkig maar gezellig studentenhuis, geleerd bij welke marktkraam het fruit het goedkoopst is, ontdekt hoe leuk moderne dans is, zelf mijn versnellingen gerepareerd, een geweldig lekker doch simpel pastarecept uitgevonden, en last but not least: ik heb mijn propedeuse psychologie gehaald! Ik had het nooit kunnen denken, maaar ik ben volkomen ingeburgerd in het Oosten des Lands.

De laatste drie weken ben ik vooral te vinden geweest op mijn werk: een helpdesk van een internetprovider. Daar heb ik dag na dag gezeur aangehoord over slechte verbindingen, te hoge facturen, e-mail die niet werkt, IP-adressen die niet kloppen en problemen met windows. Het was af en toe even zuchten, maar het heeft geloond: mijn bankrekening is gespekt.

En dat betekent dat het nu tijd is voor... vakantie! Drie weken lang ga ik genieten van mijn welverdiende rust, op een zeilbootje in de middelandse zee, samen met vriendlief & (schoon)ouders. Even geen studiepunten, vieze keukentafels, dubbele afspraken en schoonmaakroosters meer. Alleen nog maar zon, zee, klapperende zeilen en heel veel leesvoer. Ik kan niet wachten! Mijn bed ligt inmiddels vol met boeken, binkini's en flessen zonnebrand, die straks allemaal in een grote backpack gaan. Die wordt vervolgens op mijn rug gehesen, en het avontuur kan beginnen.

Laat maar komen die vakantie!

Geen opmerkingen: